Polecam Usługi Remontowo-Budowlane Sławomir Strózik

Zainteresowała Cię oferta pewnej firmy, ale niewiele wiesz na jej temat? Zadaj pytanie użytkownikom, a z pewnością szybko znajdziesz odpowiedzi.
Marian

Polecam Usługi Remontowo-Budowlane Sławomir Strózik

Post autor: Marian »

Witam, mam pytanie, czy ktoś pracował w Usługi Remontowo-Budowlane Sławomir Strózik ? Jakie są wasze opinie?
Małek

Re: Polecam Usługi Remontowo-Budowlane Sławomir Strózik

Post autor: Małek »

Niestety ja póki co jeszcze z usług tej firmy nie miałem okazji korzystać, ale jestem zdania, że bardzo ważną kwestią jest to aby dokładnie wiedzieć jak poradzić sobie z osuszaniem mieszkania po zalaniu. W każdym razie ja jestem zdania, że bardzo dobrym rozwiązaniem jest na pewno skorzystanie z usług firmy https://osuszanie24.com/ więc oczywiście polecam ją każdemu.
deualaa

Re: Polecam Usługi Remontowo-Budowlane Sławomir Strózik

Post autor: deualaa »

Nie znam się na tego rodzaju usługach, ale jedno wiem na pewno - posadzka samopoziomująca cienkowarstwowa to coś, co będzie odpowiednie dla garażu. U mnie chodzi o to, by to sobie sprawdzać i ja mam wrażenie, że będzie nam to dobre. I sama sobie to mogę kupić, bez żadnego ale.
uczuciowamii

Re: Polecam Usługi Remontowo-Budowlane Sławomir Strózik

Post autor: uczuciowamii »

U mnie na przykład farby lateksowe dulux kolory będą królować, bo jakoś mam wrażenie, że to może się naprawdę sprawdzić. I pod tym kątem zerkam sobie na to, co ma mi odpowiadać. Dajmy sobie znać, niech to będzie nasza świadoma decyzja. Co wy na to?
Gość

Re: Polecam Usługi Remontowo-Budowlane Sławomir Strózik

Post autor: Gość »

Czy jest tu ktoś kto zna się na farbach? Przymierzam się do odmalowania drewnianej balustrady na tarasie i zastanawiam się czy farby poliuretanowe sobie z tym poradzą. Co myślicie? Zależy mi na dobrej konserwacji.
mamamai

Re: Polecam Usługi Remontowo-Budowlane Sławomir Strózik

Post autor: mamamai »